Greetings and salutations! I checked the logs this morning and noticed some traffic coming from this fine establishment. So, I thought I'd drop by and say hi.
First of all, thanks for playing the demo. Second, thank you for the kind words - they mean a lot to us. At the end, the goal is to see people enjoying the game and threads like this one are the best reward.
Я качала с выложенного там же в первом сообщении торрента с бухты - очень быстро получилось. Молодцы они, что не относятся к п2п передаче данных как к источнику всего зла, а то у многих это зашкаливает прям, словно удобный протокол в чем-то виноват.
И да, диалоги там - достойны высших похвал. Немного странно видеть подобное, с описаниями в 2012 году, но ужасно приятно. Свободное чтение на английском или толстый словарь+усидчивость строго рекомендуются, иначе не пол-игры даже, а вся игра пройдет мимо. Надеюсь дальше будет не хуже, и автор не сдуется, устав. Много юмора, но не такого, чтоб в лицо, а скорее легкой иронии над разными вещами, и разговорные навыки для всего этого придется реально развивать, проскочить на авось и почитать *по-любому* не получится, опции просто могут не появиться, так что многие, кто играет за мясорубку и не поймут, что что-то было там.
Thank you for the high praise and your pre-order (and for not complaining that combat is too hard). If you liked the demo's quests and dialogues, you'll definitely like the rest of the game. The quality is actually higher there (which is why it's taking so long). We post dialogue samples (questline intro sequences in the second city) in our monthly updates, so do take a look.
http://www.irontower...pic,2869.0.html - the merchants guild
http://www.irontower...pic,2918.0.html - the Imperial Guards
http://www.irontower...pic,2986.0.html - the assassins
http://www.irontower...pic,3035.0.html - the thieves guild
The next update will show what happens when you leave Teron early and how the game picks up from there.
re: "опции просто могут не появиться, так что многие, кто играет за мясорубку и не поймут, что что-то было там"
That's the idea - to create different experiences for your character. A dumb, easily manipulated fighter should see things very differently than a shrewed trader or a learned loremaster.