Видимо Крису совсем надоел его проект и он хочет переключиться на новые, через 3 дня. по его заявлению, они прекратят разработку игры, назовут текущий билд релизным и займутся маркетингом. Также он заявил, что они не намерены выпускать патчи после релиза игры, кроме багов ломающих геймплей. Вчера вышел билд, в котором уже в первый час встречаются баги ломающие геймплей. Да и в целом игра еще сыровата. Подобные заявления инди разработчиков несколько огорчают. Тут шли войны о том, какая замечательная эта игра и какой "казуально-попсовый" проект от Фираксис, но я лучше буду поддерживать Фираксис, нежели Goldhawk с подобными заявлениями.
We're not planning to release further patches post-release, but if we do have to then obviously we'll very much not want to break save games when doing so.
I also think people should be a bit more relaxed about the fact that we're ending development work on Xenonauts in a few days time. We've been working on the game for five years and we have to stop working on it at some point - the purpose of the deadline is to give a clean break where development ends (fixing game-breaking bugs aside). Otherwise you can always say "well, we'd better fix that bug too" and then "I guess this needs a bit more balancing too" and we'll be here another five years.
Whilst I'm sure people would prefer we continued to spend months polishing the game and fixing minor bugs after release instead of working on new titles, in reality what that means is that we'll run out of money and I'll end up living in a box and eating my shoes.
Изменено: Dread, 28 Май 2014 - 12:39